פרסום בריא - פרסום קנאביס רפואי

ניהול קמפיינים בתחום הקנאביס

שיווק קנאביס בדיגיטל - מנהלים את ההשקעה לתשואה הגבוהה ביותר.

כל אחד יכול להשקיע כסף בפרסום אוטומטי דרך ענקיות האינטרנט כמו ‘גוגל’, אבל מה שאתם באמת צריכים זה מישהו שיידע לקחת את ההשקעה שלכם ולהפוך אותה למכירות, לקוחות חוזרים ותשואה גבוהה לטווח הארוך. ניהול קמפיינים בשלל פלטפורמות אינטרנטיות – הדרך שלכם להגיע ישיר ללקוחות.

פרסום באינטרנט הוא ענף נרחב שהיום קיימות בו שלל דרכים שונות להפוך את המותג או העסק שלכם לשם דבר שכולם מכירים. לכל מותג יש קהל יעד אחר ולכן גם מקומות אחרים למצוא בהם לקוחות פוטנציאליים, ולכן הדרך להצלחה היא מעט שונה עבור כל אחד. מה שכן משותף לכל עסק או מותג שרוצה להצליח, הוא הצורך ביכולת מתקדמת ואפקטיבית של ניהול קמפיינים בכל אפיקי הפרסום הרלוונטיים.

ניהול קמפיינים הוא למעשה ניהול השקעות לכל דבר ועניין. במהלך קמפיין פרסום, האחראי עליו צריך לקחת תקציב מסוים ולהפוך אותו להכנסות שגבוהות פי כמה וכמה מהתקציב המקורי, וכל זאת בעזרת שילוב של קריאייטיביות, מקצועיות ובעיקר היכרות מעמיקה עם הכלים המגוונים בהם ניתן לפרסם מותגים שונים באינטרנט. זה מתחיל מפרסום ממומן ב’גוגל’ ולעיתים גם ב’פייסבוק’, אך מכאן היריעה עוד ארוכה.

ניהול קמפיינים בתחום הקנאביס – על מה משלמים, ומה מקבלים?

ניהול קמפיינים מתבצע בכל פלטפורמה אינטרנטית גדולה המאפשרת פרסום מגוון של לקוחות, בהתאם לביטויי חיפוש מסוימים והסטטיסטיקות הרלוונטיות עבורם. החלק הכי חשוב של ניהול קמפיין הוא לדעת לשרטט מפת דרכים מלאה, המותאמת כמובן באופן אישי לצרכיו של הלקוח הספציפי ושל הקמפיין הספציפי שהוא מעוניין להריץ. חשוב להבין שלא כל קמפיין של אותו הלקוח או המוצר יתנהל באותה הדרך, ולכן מומלץ מראש להתחיל בעבודה רק עם מי שמכיר את ההבדלים הקטנים שהופכים כל קמפיין להצלחה.

התשלום בעד ניהול קמפיינים נפרד מהכסף המושקע בקמפיין הפרסום עצמו, וחשוב מאד לעמוד על ההבדל. הכסף המושקע בקמפיין הוא תקציב הפרסום, והוא כולו יומר בשאיפה ללקוחות חדשים ולמכירות. מתוך הכסף הזה נגזר סכום מסוים, בדרך כלל לפי אחוזים מתקציב הקמפיין הכולל, שהוא התשלום עבור עבודת המחקר והפיתוח המושקעת בניהול וקידום הקמפיין בדרך להצלחה.

שירות איכותי של ניהול קמפיינים לא מסתכם רק בקמפיין מוצלח, אלא בליווי אישי של בעל הקמפיין והמוצר לאורך כל הדרך, במטרה לשפר מיום ליום את התוצאות העסקיות שמביא הקמפיין ולחדד את אופי וסוג הלקוחות שהוא מושך, במטרה להגיע לתפוקה מקסימלית תוך זמן מינימלי. מי שיודע את כל העבודה, לא רק ייעשה אותה מרחוק אלא תוך כדי ביצועה גם ייקח את הלקוח יד ביד אל עבר ההצלחה, וידאג להבנה מלאה מצידו בנוגע לכל דרך פעולה והתקדמות בה.

שיווק קנאביס בדיגיטל – מה חשוב לדעת

הדבר הראשון שצריך לדעת על ניהול קמפיינים הוא התאמה של פלטפורמת הפרסום לכל סוג של לקוח. העובדה שלקוח מסוים יכול לפרסם בפלטפורמות רבות אינה אומרת בהכרח שכדאי לו לעשות כן, ולא תמיד שווה לחלק את ההשקעה בצורה שווה בין מספר מוקדים, מכיוון שלא כל אחד מהם יכול לספק לכל לקוח את אותן התוצאות. מי שרוצה לבצע ניהול קמפיינים נכון, יידע קודם כל למקד אתכם בכלים החיוניים ביותר להצלחה של המותג שלכם.

דבר נוסף שכדאי לדעת על שירות של ניהול קמפיינים הוא לא להתפתות לקחת מקדם מקצועי. לעיתים, פרויקטים קטנים לא דורשים יותר מהשקעה בסיסית, שעדיף למקד את כולה בכלים אוטומטיים שיניבו את התוצאות הדרושות ללא מאמץ. אבל מה עושים אם לא יודעים? פונים אלינו, ונשמח לעמוד לרשותכם כדי להסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על ניהול קמפיינים.