פרסום בריא - פרסום קנאביס רפואי

מיתוג קנאביס

מהו מותג? מותג הוא לא עסק, אלא מעטה מגובש שתחתיו ומאחוריו מתנהל עסק, שמושך את עיניהם וליבם של הלקוחות, ומייצג מולם זהות ארגונית מנצחת. יצירת מותג חזק היא מה שמבדיל בין עסקים קטנים לחברות מצליחות, ולכם ברור לאיזו משתי הקבוצות הללו אתם רוצים להשתייך

יש לכם רעיון חדש שאתם רוצים להוציא לעולם? אתם בעלי עסק מתפקד שרוצה להרחיב אופקים ולהכניס יותר כסף? הגעתם למקום הנכון, והגיע הזמן שתלמדו על ביטוי מפתח אחד שאתם חייבים להכיר בדרך להצלחה: מיתוג. חזק, נכון ואפקטיבי, שייצור לכם הכנסה דרך קהל יציב של לקוחות נלהבים ונאמנים.

גם אתם רוצים קהל של לקוחות נלהבים ונאמנים שישקיעו בעסק שלכם את מיטב כספם ויסמכו דווקא עליכם מבין כל המתחרים בשוק, ולכן גם אתם חייבים מיתוג. תהליך של מיתוג לא מסתכם (או בהכרח מתחיל) בבחירת שם ושרטוט לוגו, ויש דברים הרבה יותר עמוקים וחשובים, כמו זהות וערכי מותג בסיסיים, שאתם צריכים לגבש כדי ליצור לעצמכם תדמית מצליחה ומוכרת שתביא את הלקוחות אליכם בלי שתצטרכו לרדוף אחריהם. אז איך יוצרים ומגבשים את הערכים הללו בצורה מוצלחת שתביא תוצאות?

מיתוג קנאביס – מציאת זהות מותג וגיבוש ערכי יסוד

זהות המותג מורכבת ממה שעומד מאחוריו. אילו רעיונות והרגשות אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם בזמן שאתם משרתים אותם, ועם אילו תחושות הייתם רוצים שהם יצאו לאחר הקשר העסקי איתכם. לרצות שלקוח ירצה מרוצה או שמח זה מזמן כבר לא מספיק, והיום אתם צריכים לחפש את מי שיודע את ההבדל בין לקוחות אקטיביים שיחזרו לקנות ויביאו חברים, לבין לקוחות פסיביים שההכנסה מהם, אם בכלל קיימת, מסתכמת בסכומים לא רלוונטיים ובמקרים רבים גם חד פעמיים.

ערכי היסוד של המותג הם חלק חשוב מאד של תהליך מיתוג. ערכים אלו הם הערכים הראשיים שאתם רוצים להפיץ בעזרת המוצר שלכם, והם צריכים לעלות מכל בחירה עיצובית, מעשית, שירותית או עסקית שהחברה שלכם מבצעת אל מול העולם ובעיקר אל מול קהל הלקוחות. ערכים אלו יכולים להיות “יוקרה ללא פשרות” שתהיה מלווה במחיר מתאים או לחלופין דווקא “חברות ואהבה” שתהיה מלווה בשירות אישי ובמחיר נמוך. לכל לקוח ובית עסק יש גישה מיתוגית שתתאים לו ולשירותים המוצרים שהוא מוכר, ובעזרתה ניתן לשרטט מפת דרכים אל עבר ההצלחה העסקית.

צרכי מיתוג קנאביס – עיצוב והנדסה נכונה של המוצר

אחד הדברים שמבדילים מותגים מבתי עסק רגילים הוא עיצוב. עיצוב הוא מילת המפתח בכל מה שקשור לתהליך של מיתוג נכון, ועם צוות נכון שמבין נכון את עולם העיצוב, הצרכים הוויזואליים של הלקוחות שלכם וההתאמה ביניהם לבין השירותים שאתם מציעים, אתם יכולים להגיע הרבה יותר רחוק ממה שחשבתם, בלי להשקיע משאבים אחרים במקביל.

בנוסף לעיצוב, שהוא החלק המוצלח הנראה לעין, חלק נוסף וחשוב לא פחות של מוצר מוגמר מצוין הוא תהליך של הנדסה נכונה. לא בהכרח מדובר בהנדסה פיזית, אם כי היא עשויה להיות נדרשת במידה ומדובר במוצר פיזי שמיועד למכירה, אלא דווקא בהנדסת תהליכים שתוליד מוצר מספק, מהנה לשימוש ואפקטיבי. החיבור בין מאפיינים אלה יוצר מוצר שרוצים להשתמש בו, רוצים להמליץ עליו, ובעיקר מודים מקרב לב למי שמפעיל אותו – שילוב מושלם שיקפיץ לכם את המכירות לשמיים.

איך יוצרים מותג, איזה תהליך מיתוג יהיה נכון לעסק שלכם, ואיך בדיוק כדאי לעשות את זה? אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם וליצור לכם מותג מנצח.